.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع شمالی ها ؛
استخدام ۲۵۰۰ نفر در وزارت نفت +جزئیات
شمال نیوز : مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.....

شمال نیوز : مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مجوز انتشار آگهی استخدام 2500نفره وزارت نفت را برای شرکت ملی نفت ایران صادر کرده و قرار است آگهی استخدام دو هزار و 500 نفر در صنعت نفت هفته جاری در تعدادی از روزنامه‌های کثیر الانتشار و برخی سایت‌های تخصصی حوزه صنعت نفت منتشر شود.
 
انتشار آگهی استخدام وزارت نفت به‌دنبال انجام ایرادهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور و اخذ مجوز از این سازمان منتشر خواهد شد.
 
در همین حال «محسن دلاویز» مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت پیش‌تر گفته بود: به‌دنبال تلاش و رایزنی مهندس زنگنه مجوز استخدام دو هزار و 500 نفر در صنعت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، از این رو به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.
 
وی عنوان کرده بود: از این دو هزار و 500 نفر بخشی در ارزیابی داخلی از همکاران قراردادی تبدیل وضعیت خواهند شد و بخشی دیگر از طریق آزمون از دانشکده نفت و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب می‌شوند.
 
مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت تصریح کرده بود: هم‌اکنون در حال تدوین سازوکاری مناسب برای جذب این تعداد هستیم و ان‌شاء‌الله شرایط آن به‎زودی اعلام می‎شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1396
نیروهای قراردادی ستاد بسیج اقتصادی کشور مربوط به وزارت صنعت ،معدن و تجارت وضعیت آنها مشخص نگردیده ایت و که در سایر سازمانها زیر مجموعه آن وزارت مشغول بکارند .
کارمند تنکابن 8 مرداد 1396
مسوول محترم شمال نیوز.استدعا می کنم این مطلب را درج بفرمایید.نه بعد سیاسی دارد ونه تخریب. درپایانی مطلب آقای زنگنه فرمودند بخشی از همکاران قراردای تبدیل وضعیت خواهند شدو به عنوان کارمندی که 25 سال سابقه دارم(دراداره کل ... ا....) از 14سال گذشته تاکنون هرمدیرکل تشریف می آورند ازدوستان خود وعوامل ، قراردادی جذب می کنند که شامل فرزندان منو وشما نمی شود دوفوق لیسانس حقوق وکامپیوتر بیکار درمنزل دارم ودراداره دیدم ومی بینم از فرزندان کادر اداری استفاده نمی شود ومدیر وقت همراهان خاص را با خود می آورد وجذب قراردادی می نماید تا بعد ها تبدیل وضعیت گردد به نظر شما آیا استخدامی می تواند معضل بیکاری را با این روش مدیران ازمیان ببرد اگر مسئله استخدامی هست عدالت اداری رعایت گردد دراداره کل ما 30نفر مدیرکل قبلی قراردادی آورده وجذب کرد و ده نفرمدیرکلی که دوسال آمده است آیا اگراستخدامی بزنند اولویت با همین قراردادی هست یا خیر. این چه نوع جذبی می تواند باشد این جوری معظل بیکاری حل خواهد شد. اجازه دهید اینگونه مطالب درج گردد اطمینان دارم دولتمردان اطلاع ندارند ونسبت به این مسائل حساس شوند. تا ارائه طریق گردد. یا حسین
کارمند 8 مرداد 1396
همکار مطبوعاتی عزیز...قراردادی های داخل اداره از افراد خاص مدیرکل وافراد ویژه هستند برادر مطبوعاتی عزیز یه مقدار روی اینگونه مطالب مانور نوشتاری دهید ونگاه مسوولین ارشد را به این مسئله جلب نمایید. با مستندات حرف می زنم.
نا شناس 8 مرداد 1396
این 12 سال تمام استخدامی ها الکی بوده
تمام نفرات از قبل مشخص بودند فقط جیب ماهارو خالی کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.